Helgen

Det blev inget målande igår, vad trodde jag egentligen. Att jag kan vara ute på lördagen framåt morgonsnåret och sen sova lite för att sen måla haha nej nej. Får ta det i veckan.
Blev en trevlig kvällsfika i fredags på Giangrossi med Mirella och Kristin. Ingen kände för en utgång och vi började jobba 11 på lördagsmorgonen! Däremot blev de det på lördagen. Lite mat och vin hemma hos mig med Mirella först och sen taxi ner på stan. Jag har nog aldrig vart med om så mycket otrevliga och jobbiga spanjorer på en och samma dag tidigare. Vilken uppfostrad folk har, eller INGEN uppfostrad kanske! Slutade i sängen vid 05 efter 1 drink för att vi ledsna.
Igår blev det häng hos Mirella på kvällen och pizza beställdes tillsammans med Cris och hans far. 2 avsnitt av Gossip Girls avverkades och nu måste det ses mer. Nu vankas jobb!

Kommentarer
Postat av: johanna

Kommer du hem till novalis student?

2008-05-13 @ 21:21:23
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: veronica

bra att du gillar det nya :)

2008-05-14 @ 08:53:53
URL: http://humlisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0