Grillfest i "fetaste" (?!) huset

Zacarias kompis Klabbe är här under långhelgen och gör oss sällskap i vårt hus. Så idag bestämde vi oss för att visa honom Puerto Banus och även avnjuta en god lunch i det sköna vädret. För mig som har bott här i Marbella ett tag känns Banus väldigt.. ja jag vet inte ens hur jag ska utrycka mig, men dessa båtar och bilar. Ägarna som kör dessa bilar runt och runt och runt banus för att visa vad de har och båtarna som ständigt ligger på samma plats för att de inte har råd att åka ut och köra. Det är inte direkt min grej, även om jag kanske önskade att jag hade alla dessa pengar. Däremot tycker Banus är väldigt fint och maten är oftast bra på alla ställen.
Ikväll är vi tre bjudna på en grillfest i nån polares hus. Han ska tydligen ha ett av de "fetaste" husen i Marbella så det ska bli riktigt intressant att se hur dessa människor roar sig, hur huset ser ut (förmodligen typiskt spansk och tråkigt men stort som ett slott) och hur denna fest går till. Intressant intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0