Dålig uppdatering

Sorry alla (kristin ;) ) för dålig uppdatering. Har inte gjort så mycket annat än jobbat de här dagarna, först på Marccain och sedan på nya jobbet, Cascade Design. Har hjälpt till att plocka upp alla nya kläder och städat iordning, kommer bli så snyggt! Imorn är sista dagen på Marccain och sen på måndag begär jag mig till Sverige för en veckotripp. Syster tar studenten och sen ett matteprov ska göras.

Igår var jag och Zacarias ut och åt god italiensk mat på Sanremo, en film efter det sen slocknade vi båda. En skön, lugn och mysig kväll. Ska förbi Cascade senare idag och sen ikväll blir jag nog hemma med en skön rulle och lite godis medans karln ska iväg ut. Känner inte för någon utgång och pengar måste sparas. Såhär rolig är jag den här helgen ;D haha!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha gumman!! ;) Jamen jag vet ju inte vad som händer om du inte uppdaterar juu;)

2008-05-31 @ 23:55:14
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/
Postat av: Kristin

Klart jag inte vet;) hihi!! vi ses om några timmar!!måste ju hinna träffa dig innan du drar till swe.... ^^

2008-06-02 @ 01:48:17
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0