Vad har hänt med Sverige

Vad är det för stort fel på Sverige just nu? SNÖ?! Jag kan inte tro att det är sant. Här ska jag lämna varma spanien där stränderna är proppade och åka iväg till ett land med snö? Jag som trodde det var vår även i Sverige, men icke. Tur att Sverige är det landet jag är uppvuxen i och det landet där hela min familj och alla mina vänner bor annars hade jag inte satt min fot i Sverige just nu! Fy sjutton vad jobbigt.

Som sagt.. tur att min familj bor där, det är för dem jag kommer, inte landet!!

Kommentarer
Postat av: Basse

Du kommer älska vädret :) Du kanske kan ta med dig solen när du åker imorgon! Ha en bra resa, vi ses eller hörs imorgon.. :)

2008-03-18 @ 16:08:27
Postat av: Veronica

hhaha, solen sken iaf en liten stund :) Men nu e de mulet igen..

2008-03-18 @ 17:09:51
URL: http://humlisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0