Lunch i Puerto Banus

image306
Jag och älskling
tog en sväng till Puerto Banus för att äta lite lunch på favorit italienska resturangen Don Leon. Tyvärr hade solen gått bakom moln så det var inte lika kul att fota. Turisterna är fortfarande för jäkla roliga. Det har var varmt idag, riktigt varmt.. men då har jag suttit på altanen där det är vindstilla och klockan fortfarande var runt 13, men här efter klockan 17 ser man turisterna med dom minsta kläderna dom hittat hemma i garderoben.  Mycket annat som man ser här nere förutom turister är personer som gjort plastikoperationer. Det är allt från tuttar, till läppar till hela ansiktet och många gånger ser det för j ä v l i g t ut! Jag vill själv göra mina tuttar men dessa läppar som man ser, KALLE ANKA! Haha förjäkla roligt är det att sitta och titta på alla iaf. Nästa gång ska jag försöka fånga det på kort.

Kommentarer
Postat av: malin

du vill väl för fn inte göra dina tuttar?! tänk på vad du skriver människa=)

2008-03-07 @ 22:53:21
URL: http://svmalin.blogg.se
Postat av: ronja

hahaokejokej. ;) aa det gör vii!
för ja vill lååna den :P

2008-03-08 @ 10:15:45
URL: http://ronjjaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0