Guld i mun

Jag lever ett rätt gött liv här nere ändå. Solen och värmen är på väg, jag studerar på distans och kan lägga upp mina studier så som jag själv vill. Jag har oftast alltid tid att göra saker då mina vänner eller pojkvän har någon rolig ide. Däremot är det inte alltid rosiga dagar, som den här morgonen tex, hur kul ser det här ut liksom? Starta dagen med matte. Gissa varför bilden blev grå? Trist. Men men. bara att hålla ut. Har ju resten av dagen sen och göra vad jag vill, eller hur ;) Och ihelgen, då jäklar blir det röj!

image302

Kommentarer
Postat av: ronjja

aa, det mååste jag! haha jag måste följa med till det dära stället som ni ska till :P

2008-03-06 @ 11:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0