Ge mig riktig sommar

Stormen verkar vägra ge sig, det blåser och blåser. Har precis tagit tag i träningen och tagit en skön dusch. Känns ju så bra när efter man tränat. Ska snart sätta igång med lunch åt mig och karln och senare träffar jag nog Mirella. Saknar sommaren något oerhört när det är sånt här vädret, få bli brun och knappt bära några kläder. Men det är inte långt kvar, förra april låg jag på stranden. Såhär skönt var det i sommras när jag och Zacarias var på  "jobbresa" utanför Sevilla. Barfota, Brun kropp och Blekt hår. Love it!

image296

Kommentarer
Postat av: veronica

systra di kommer snart hit till mig :P

2008-03-05 @ 13:28:10
URL: http://humlisen.com
Postat av: ronja

ja eller hur, typ halva skolan är sjuk, och jag gick dit nu för en halvtimme sen för att hämta saker, alla som såg mig typ ba; är inte du sjuuk?? :O:O:O... haha så rykterna har spridis, så ny får jag gå dit i morgon ;)

haha okejokej :) det gillar inet jag, är one three hill på engelska eller? :)

2008-03-05 @ 14:48:53
URL: http://ronjjaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0