Älsklingen i telefonen och shop

Igår ringde min underbara älskling! Och som jag saknar honom. Har inte pratat nånting i telefon sen han åkte så det var så skönt att äntligen få höra hans röst. På söndag får jag äntligen krama honom igen också. Längtan blir större och större hela tiden! Te quiero mi amor!

Idag var jag, erica och novali in i täby centrum och shoppa! Shit vad med saker jag fick med mig haha. Nu är det iaf slutshoppat på ett tag. Ska köpa lite saker till Zacarias bara men sen blir det lugnt på shoppingfronten. Hade en urmysig dag med mina bästa tjejer!

Ikväll ska jag och syrran till min barndomsvän på lite förkrök, sen blir det väl en liten utgång. Lillördag trots allt ;)

Kommentarer
Postat av: kristin

Du far spara dit tills du kommer tillbaka!!
jag har en svensk tjej som ar har opch halsar pa ewa-maria som jag bor med, och vi har varit ute nu 3 dagar i rad, borjar kanna mig ratt sliten.. :/
KOM HEM NU!!!!
Ps, om jag for over pengar till dig, kan du kopa en stock snus till mig da?
pussas

2008-03-27 @ 14:55:01
URL: http://kristinimarbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0