Turin och Milano



Datorn fungerar äntligen
men min msn är fortfarande på hårdstrejk! Så irriterande. Ville bara säga att jag fortfarande lever fast jag inte ses där.

Jag och min kära karl åker ju till Turin och Milano om mindre än en månad. Jag har försökt hittat massa bra sidor om städerna som kan ge mig lite tips på vad jag kan göra medans karln är upptagen men jag hittar ingenting alls. Att jag ska äta en jäkla massa pizza och pasta är självklart, sen ska också Shoppingcentret Via Rom i Turin besökas men sen vet jag inte mer. Får kanske ta en dag i taget och se vad jag hittar. Nått jag däremot hittade var att Juventus spelade i Turin och Inter och Milan i Milano, happ då visste man det också men vad gör det mig?

Nån villig själ där ute som vet någon riktigt bra turistsida?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0