Strandhäng med Kristin

Så himla skön dag. Solen skiner som vanligt och det är sjukt varmt. Har vart på stranden med Kristin sen halv tolv med varsin baguette och sedan legat och njutit nån timme i solen. Zacarias och jag måste verkligen köpa en pool till vår tomt så man kan ha nått att svalka sig i här uppe också.
Har bara tagit det lugnt ihelgen, blev visserligen lite midsommarfirande i fredags men två drinkar senare låg jag i sängen med tanke på jobb därefter. Nu ska jag ta tag i städningen, mindre kul på ens lediga dag.. men svärmor kommer på torsdag och ett rum ska målas och fixas iordning tills dess så hon har nånstans att sova. Ikväll kommer äntligen karln min hem!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kommer, kommer kommer!!! håller på å pillar upp lite på pixbox.. Han med chihuahuorna eller hur var det?! mins inte...:/

2008-06-24 @ 18:12:59
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0