Midsommar i Puerto Banus


(Från förra året, kräftskiva hos alexandra. Firade aldrig nån midsommar då, planerna ändrades.. spanjorer eller vad säger man ;))


Jag kom på mig själv nyss att sitta och stirra in i tvn på tvshops programen.. De var nån grej som skulle ta bort celluliter och så undrar man ju alltid, fungerar det eller är det bortkastade pengar? Förmodligen bortkastade pengar men jag kan ändå aldrig låta bli att undra om sakerna som de har på shopen är bra grejer eller bara skit?

Idag är det midsommar, glad midsommar allihopa. Jag jobbar hela dagen fram till 21.30 ikväll som vanligt men efteråt blir det nån slags av middag/tapas med Mirella och sen begär vi oss till Room i Puerto Banus för att känna av den svenska stämningen. Kristin joinar nog när hon slutat jobba också. Jag blir däremot lugn med tanke på jobb imorn igen. Men men vad gör det, dressen och skorna ska på och sen ska blommorna plockas (?)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen Linda! Och glad midsommar!



Själv så sitter jag här framför datorn och undrar om jag orkar hämta min bil i andra sidan norrtälje? för att sedan ta mig tl min mamma för att äta någon sorts midsommar lunch. jag ska jobba natt så de blir inget party här inte. men förhoppningsvis massa pengar!

2008-06-20 @ 10:38:23
Postat av: Linda

Tack så mycket :) och glad midsommar. Hoppas det löste sig med bilen vem du nu är :P hehe.

2008-06-21 @ 09:29:56
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Alexandra !

Tyckte att jag kände igen människorna, och platsen vi befann oss på, på bilden !:)

2008-06-24 @ 18:45:43
URL: http://aaalexandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0