Custom bike show och sommarstad

Det är så sjukt skönt väder här i Svea för tillfället. Igår eller nått var det tydligen 1 grad varmare i falun än vad det var i Spanien.. sjuuuukt. Har suttit ute och ätit frallor med ost och druckit ett glas mjölk till. Sommaren är verkligen bästa tidpunkten på året. La mig ner för att sola ett tag också men kände mig grymt rastlös. Just nu är motorcykel ljud det enda man hör här i Norrtälje. Idag är det nämligen Custom bike show i denna underbara sommarstad! Ikväll väntas middag ute på gamla stans trädgårds uteservering med familjen. Underbart slut på denna underbara vecka hemma hos familjen. Imorn bär det av till Spanien igen.

Kommentarer
Postat av: Mirella Ristic

Haha, vet du vad! Chefen kom in med High society tdiningen och gissa vem som vad med! Du, jag och frankie! Minns du bilderna som togs pa ett ars jubileumet pa room! En san va d! Jag kommer vara med i nasta nummer oxa, for att d har varit i butiken och fotat! Shit, va jobbigt d ar med detta kandiskap=)Haha! Not! Ta och kom hem nu! Nar ar d du aker tillbaks forresten? Idag eller im? Aja, lar ju marka d=) Na, nu ar jag trott, d marks!Muahaha

2008-06-07 @ 23:14:17
Postat av: Kristin

kom tillbak nu!!! orkar inte med detta längre!! behöver min linda här som styr upp allt!! ;););)

2008-06-08 @ 05:06:17
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/
Postat av: andreas

Kul att se hela högen på en och samma gång =) Det trodde jag inte. Och kul för er att se lite riktig hoj istället för alla traktorer ;)



Se till att ha några minuter över nästa gång du kommer till, lite finare och lite bättre, Sverige.



Take care!

2008-06-08 @ 12:34:56
Postat av: Linda

Haha lägg av. Den måste jag kolla i ;D

Jag är hemma nu :) slå en pling när du slutar jobba. Jag hörde att vi tydligen har öppet söndagar också, lite irriterad jag är nu! Ring sen :D

2008-06-08 @ 13:10:25
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Ne du andreas, ibland kan familjen överaska och alla umgås tillsammans ;D

2008-06-08 @ 13:11:34
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0