Olivia Valere

Lördagen blev riktigt trevlig. Tog en taxi till Mirellas kompis Louise som hade en riktigt fin lägenhet med utsickt över allt i stort sätt. Nått glas vin där och sen taxi till Olivia Valere. Jag har hört så mycket saker om denna nattklubben så jag har aldrig velat testa den, för det första ska det vara mycket prostitution, för det andra svindyrt, de 3e människor med pengar. Jag vet inte om jag kan säga att jag märkte mycket alls av nån av dessa tre saker, sen kanske det är en tidsfråga också som visar sig efter att ha vart där några gånger? Svindyrt är det men vi hade turen att tjejernas kompisar från Mexico var här och höll sitt fina kort i handen och betalade med nöje. Lite seg i huvudet och jobb på söndan och en fras som låter som följande "jag ska aldrig mer dricka alkohol".

Kommentarer
Postat av: malin

roligt att prata med dig idag gumman! Alldeles för länge sen=) Lägg in lite mer bilder please!

2008-07-22 @ 17:51:57
URL: http://svmalin
Postat av: Anna-Lena

ha ha.. det kænner jag igen=) jag ska aldrig med dricka.. någon helg senare efter att man har legat å kvidig vid toaletten så ær man på det igen ont oanande om vad som komma skall... lættare var de førr i tiden då man inte mådde lika dåligt efter en utekvæll....suck

2008-07-23 @ 08:40:06
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

he he.. soppan var bra... den funkade som de va sagt. men den e ngt jag inte provar allt før ofta då jag ælskar mat før mycket. de va pest och pina de sista dagarna å igår orkade jag inte mer så åt lite jag inte fick æta. men men .. jag lever fortfarande=) ahr ni lika varmt i spanien som vi har hær i oslo tro? de e så varmt att jag e øverlycklig øver att ha jobb inomhus før de steker ut .kanske 30 grader:S ( de e sækert peanuts før er i spanien men jag ær inte van vid de.:S)

2008-07-23 @ 15:33:57
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0