Tiden går fort och vi tänder ljus

Igår var det ett år sedan Zacarias pappa gick bort. Idag är det ett år och två månader sedan jag och Zacarias blev tillsammans. Det är helt sjukt vad fort tiden går. Tände lite ljus för hans far igår och ihelgen åker vi nog upp till hans systers by och besöker graven. Det är synd att han inte ligger närmare så vi kan besöka platsen oftare men samtidigt tror jag han är kvar i huset. Han vakar över hans son och är med i hans liv och ser hur fint vi gör med huset. Katten brukar stirra lite konstigt då och då och jag kan nästan känna att någon är här ibland. Katten vägrar också vara i soffan om inte vi sitter i den först och det var där Zacarias far alltid satt.
Ska tända lite ljus ikväll igen.

Snart ska jag iväg och möta karln och äta en god lunch i det fina solskenet. Våren är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0