One saturday in Marbella

image248
Igår blev vi med soffa jag och älsklingen.
En super snygg soffa som han länge suktat över och igår var det heeeela 15 % rea på den (WOW) så han slog till. Kommer inte förrns om 6 veckor men gu vad jag ska ligga i den hela tiden. Mamma, förlåt, men det blev den dyra! Gash :). Tur att vi inte har delat ekonomi jag och min karl haha.

Efter det gick vi ut och åt så himla god mat. Vi ville testa nån ny resturang och jag höll på att bli tokig efter allt internet letande så jag valde en resturang jag blivit tipsad om. Åt den godaste entranan och solomillon. Garanterat en resturang att besöka om ni tar en sväng förbi Marbella nångång! Italiensk och Argentinskt är klart det godaste. Restaurang Clericó it is.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst är deras mat underbar!=)...så ni köpte en soffa ändå?! shit vad härligt för er! kan inte vänta tills jag ser den..då har jag ju någonstans att sova när jag kommer och hälsa på med=)..KRAM

2008-01-13 @ 14:43:04
URL: http://svmalin.blogg.se
Postat av: veronica

ja snart är allt som vanligt, fast med en lättare adress :P

2008-01-14 @ 13:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0