Gott nytt år

image225

Nyårspriset på maten kanske hade en viss poäng i det hela. 5 rätters middag och påfyllning av vin och champagne hela tiden. Fick allting av Zacarias som julklapp också så jag blev jätte glad :) 1500kr är mycket för en student och en middag för en kväll.
Nu är det bara att hoppas att det nya året blir bättre och bättre. Nyårslöften finns det inga för jag vet att jag inte håller dom. Börja träna, jo men eller hur. Träna gör jag när jag vill. Och röker gör jag inte.

Har precis visat Zacarias hans julklapp på internet. Den är fortfarande inte skickad från Sverige? PUCKON! Han började nästan tro att jag hittade på allting haha, det har uppkommit liknande grej vid hans födelsedag :)
Men han gillade den, underbart. Nu är det bara att försöka få hit den.

image226


Kommentarer
Postat av: Veronica

vad ska han få då karln?

2008-01-02 @ 17:44:21
URL: http://humlisen.blogg.se
Postat av: Johanna

Va fina ni är tillsammans!
Guud va långt hår du fått:)

2008-01-03 @ 18:17:56
URL: http://johannazetterberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0