asos.com

Satt igår vid nätet och försökte hitta internetsidor där man kunde beställa kläder. Har haft ett sånt sug att kunna beställa någonting till mig själv. I Sverige var h&m och andra klädkedjor bra men här i Spanien verkar det knappt existera. Ellos hade såå många skor som jag ville ha på rean men att skicka dessa till Spanien kostade 600kr för bara frakt. KNAPPAST! Så frågade min kära vän Veronica som är så duktig på sådant och senare på kvällen hade hon kommit på en, ASOS såklart. Beställde hem fyra saker från rean idag och hoppas på att det blir kanon. Hittade massa skor jag ville ha men som student får man nöja sig med lite.

Någon som tidigare handlat från asos? Bra/Dåligt?

    

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har beställt där ifrån flera gånger och varit supernöjd varje gång! Har flera grejjer som ingen annan har, det är ju det som är roligt när man beställer där..Fina grejjer du klickat hem! Har fått dina pengar nu, tack=) var så välbehövliga, nu kan vi handla mat till nästa löning=)KRAM

2008-01-05 @ 18:07:39
Postat av: Maya

ja usch de är verkligen inte kul. stackars oss tycker jag :) hehe.
vilka fina saker från asos.

2008-01-07 @ 10:59:31
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0