Ta bort paranteser

Jag spyr snart på den här matten. Det är inte kul längre, stressigt och det går liksom inte in. Kanske för stunden men inte mer än så. Gick och träffade Kristin vid elva imorse och kollade runt i lite affärer och i gamla stan. Haha i över ett år har jag vart här och ändå har jag missat så mycket. Var in på ett svenskt internetcafe och köpte oss varsin macka och gick och satte oss på paseon.

Nu har mina vanliga hus syssler gjorts. Tvättning, städning och matte. Ska iväg vid tre sen igen och äta lunch med älsklingen. Skönt att röra på sig så ikväll kommer jag vara sådär lagom trött :) Träning ska hinnas med också! Och läsa ur det sista ur "det ska bli ett sant nöje att döda dig".

Kommentarer
Postat av: malin

hjälp vad du är aktiv då. du känner inte för att ge lite av den där energin till mig?

2008-02-04 @ 14:31:55
URL: http://svmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0