Nu har han kommit hit också

Jag kan inte tro att det är sant. Man flyttar flera tusen mil hemifrån, och lite då ihop på att få lära sig nya saker och få lära känna en helt ny kultur. Men icke.
Zacarias står i sovrummet och gör sig iordning så att vi kan börja röra oss iväg till pintxos och äta lite tapas, samtidigt skriker att jag måste komma och lyssna på vad som går på radion. Jag rusar dit i hopp om att det är nånting bra. Men oj så fel man kan ha.
Bushunters engelska version av båten Anna? går på radion. Det är inte sant, inte sant.
Ska jag gå ut på krogarna här nu och behöva få höra det här igen? Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: veronica

hahahahaha

2008-02-09 @ 12:25:47
Postat av: ronjjaa

jajagvet, häärligt :)
stackare, usch den dära låten är verkligen irriterande, min kompis har faktist gjort en remix av den så den har blivit bra :) kan skicka den någon gång, pusspuss saknar dig

2008-02-09 @ 16:48:18
Postat av: emma

vad roligt. då kan du låten fast du kör den på svenska.

2008-02-09 @ 19:46:15
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: veronica

dom är från hm :)

2008-02-11 @ 11:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0