Hur är vädret hos er då?

image271
Usch vilka isande vindar det har vart idag. Jag kan tänka mig hur mina ögon stirrade när jag såg alla turister i kjolar och badshort medans jag själv frös med tjocktröja och väst. Intressant det här egentligen att man alltid pratar om vädret. "Usch vilket väder vi har här idag" och "Jaha, hur är vädret hos er då?" Att vädret kan vara så himla jäkla omtalande är verkligen fashinerande.
Åt en god kina lunch med älsklingen på lunchen och sen träffade jag Kristin en sväng och vi tog en promenad och slutade senare på paseon på nått litet cafe. Solen har iaf skinit till och från idag, hur är vädret hos er? ;)

Kommentarer
Postat av: veronica

vi har solsken :D

2008-02-08 @ 10:02:34
Postat av: malin

Jag vill också ha soool! Här är det regn, dis och molnigt=/..

2008-02-08 @ 12:24:40
URL: http://svmalin.blogg.se
Postat av: jonie

idag är det lite både och, sol och moln! hyfast "varmt" också.. kunde gå en promenad utan vantar, haha

2008-02-08 @ 13:53:48
URL: http://jonies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0