Fredag i Marbella

image279

Trodde att det skulle bli en lugn kväll igår men shi fick jag. Efter middagen som blev på Da Bruno istället tog vi oss ut i gamla stan och hade skit kul. Fram och tillbaka mellan Bambina och Tangito. Nån för mycket drink så man har mått sådär lagom bra idag men men. Super trevlig kväll.
Nu är Malin här och jag har tryckt i mig svenskt lösviktsgodis. Ikväll blir det utgång igen. Malin ska bara ta en siesta först och jag vakna till liv framför tvn med Real Madrid. Tur att man inte går ut så tidigt här i Spanien.

Kommentarer
Postat av: veronica

ah vad mysigt!Och jag ser att du fått till det riktigt bra med skuggorna där i ps. Du är min flitigaste elev :P

2008-02-16 @ 21:38:21
Postat av: veronica

juste, nån gång under påskveckan (18-25 mars?) har vi girls börjat planra en tjejkväll här i uppsala då jag är ensam hemma, martin e i alperna, du är väl hemma då? Du mååååååste komma!

2008-02-16 @ 21:40:27
Postat av: Johanna

Rock on kussen:)

2008-02-17 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0