Tjejkväll

Fredag! Underbara fredag som innebär helg! Finns det nån bättre dag? Möjligtvis lördag då man kan sova hur länge man vill istället för att bli väckt av klockan men dessa två dagar är då bäst!
Ikväll ska jag hem till Kristin vid elva och möta upp henne, Zoê och Elin för lite vin och en himla massa tjejsnack. Sen blir det en liten utgång. Jag har tröttnat på att vakna upp dagen efter och må dåligt så det blir garanterat hyffsat lugnt! Har en hel del att göra ihelgen så som städning och bakning (?!) Lets see!

Syster
ville ha bilder på sina skor så här kommer dom. Jag säger som alla andra, bilderna gör dom inte rättvisa. Är jag riktigt go kanske jag visar upp mina as läckra jeans senare som jag köpte på Zara häromdan!

 

Kommentarer
Postat av: Fina

Smilla är inte min hund, var mar lite extramatte över dagen bara. Men hon är bra söt!

Det är förlovningsringen. Har inte använt den på ganska länge eftersom den först var trasig ett tag och sen borta på lagning.. Märks att fingrarna har ändrat omfång en del..



Kaxigt med leopardUGGS. Mina är bara svarta.

2008-12-19 @ 22:42:12
URL: http://jstg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0