Sagan om ringen

Seg är det rätta ordet för att beskriva mig idag! Herregud! Aldrig mer, nu får det bli vita helger i fortsättningen. (Haha)
Riktigt trevligt var det igår iaf. Kristin, Elin, Zoe och jag hemma hos Kristin med massa vinflaskor och girltalk. Tog med mig kameran men lämnade den sen hos Kristin innan vi gick ut så det får komma upp bilder imorn.
Självklart har jag inte gjort ett smack idag heller. Så imorn har jag en himla massa saker att göra innan jag åker till flygplatsen för att möta min familj.
Det ska bli så härligt att få ha dom här i en hel vecka! Fira jul och bara umgås.

Nu ska jag mysa med karln min igen, Han är bäst! Vi åt mitt favoritkött tidigare och nu blir det film.
Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Fina

Det kan man lugnt säga! Jag är nyfikenheten själv, så det har varit minst sagt svårt att INTE fråga när vi var på ultraljudet. Men nu i efterhand är jag glad att vi inte vet. Blir det en jobbig förlossning är nyfikenheten en bra drive för att fortsätta orka.



Det där med vita helger har man sagt ungefär lika många gånger som "jag ska adrig mer dricka!". Graviditeten har varit en riktig reningskur för kroppen!

2008-12-21 @ 12:07:16
URL: http://jstg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0