Mysig stämning

Åh vad gott det var med pannkaka! Och vilken härlig stämning det blev i huset när jag fick fram granen. Kunde inte hålla mig ;) hehe. Dock måste jag flytta på den sen när julklapparna ska under granen men det gör jag då! Nu står den bra där den står. Sitter och funderar på vad jag ska göra imorn på ännu en ledig dag. Städa är en viktig prio ett. Borde också kolla på lite julklappar och gå förbi lägenheten och se hur den ser ut så jag vet att familjen bara kan flytta in där sen när dom kommer under julen!

Ne nu orkar jag inte tänka längre! Imorn är imorn! Den där chipspåsen och mexikanska dippen på bordet lockar mera, dessutom är det tisdag vilket betyder Bigbrother maraton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0