Matlagning

Tröttmössa är vad jag är idag! Även om jag inte var ute länge eller drack speciellt mycket igår kväll är jag riktigt seg. Blev en runda med Kristin och Zôe. Försökte dansa lite salsa men det var nog inget för mig ändå! Haha! Nu har jag iaf bestämt mig att jag inte ska gå ut någe mer i december månad! Det måste sparas pengar!
Älsklingen och jag var iväg på en liten promenad nyss, bara 20-50meter ifrån huset men ändå hade jag aldrig sätt den delen förut! Och jag ska ha bott här hos honom i 1 1/2 år haha.
Nu håller vi på att göra fiskgratäng och sen ska jag fortsätta mysa i soffan hela kvällen med lite snacks! Mer ork än så finns det inte!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Salsa är för alla! du måste bara dansa med de killarna som lär dig så kommer du med tycka att det är kul!!! :) Jag e ju igentligen ingen salsa tjej, men igår fick jag komplimang av edi att hans jobb var över, jag dansar som en latina!! haha!!:P Kan jag kan du!! :)

2008-12-07 @ 19:38:00
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0