Konstiga snubbar

Det var två snubbar här idag och plingade på dörren och sa att dom var från vodafone. Jag tyckte dom såg as skumma ut så nu är jag rädd för att dom ska göra inbrott imorn! Mupp jag är, jag vet! Men jag litar verkligen inte på folk nu för tiden! Varför går dom runt i hushållen? På en eftermiddag? Hmm. Så inatt innan jag lägger mig är det jag som gömmer allt som datoror och playstations ;D

Imorn är det jobb igen och jag har en dunkande värk bakom ögonen och näsan så jag hoppas det är borta tills imorn. Jag orkar inte vara sjuk igen!
Dessutom har jag ringt och pratat med språkpunkten idag och skrivit in mig för att läsa spanska i 13 veckor men just nu vet jag inte alls om jag är nöjd med mitt val. Kanske är det för att det är en himla massa pengar? Imorn på jobbet är det jag som tar en tankeställare. Det är ju faktiskt en investering!

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Det låter ju sjuukt kul ju och plugga spanska gumman! Do it! Fatta å kunna nästintill flytande sen... jag tycker spanska är ett av dem vackraste språken som finns! Puss o kram och tack för pratstunden idag!! :)

2008-12-10 @ 21:57:42
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Lova

När pengar är inblandat så blir det alltid mer att tänka på så jag förstår att du funderar mycket kring det. Men man får som sagt se det som en investering och om du kan ett till språk flytande så öppnar sig arbetsmarknaden för dig på ett helt annat sätt.. :)



Kram!

2008-12-11 @ 16:19:18
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Johanna

Klart du ska gå kursen:D annars får väl ZacciPacci

bara prata spanska hemma!

Zetterbergare är guld! allafall våra mammor!

2008-12-11 @ 19:16:46
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0