Enforex Marbella

Nu har jag fått en bekfrätelse från Enforex i Marbella att jag ska plugga spanska i Februari. Och jäklar vad jag ska sattsa. Jag ska bli näst intill flytande om inte flytande i språket annars blir jag tokig. Jag har lärt mig mycket under mina två år här men att gå till skola för att lära sig mer känns nu som ett måste.

Nu är jag trött på att säga "Eh como se dice". Ne nu jäklar. Fullt ös medvetslös!
Någon som har planer på att plugga spanska i Marbella eller som har gjort det?


Kommentarer
Postat av: erica

yes, så jääääla gött :)

2008-12-18 @ 13:27:05
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: Fina

Limegrönt med leksaker låter väl fiiint. . .

Förstår att du skippade det!



Vad roligt att känna sig så taggad för något! Hoppas det grå bra med pluggandet!

2008-12-18 @ 14:18:46
URL: http://jstg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har en sån fin blogg:D tack.

Klart du ska nöta på med spanskan! Du kommer va kung sen!

2008-12-18 @ 16:01:42
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Anna

hejsan! jag bor och jobbar för närvarande här i marbella och planerar att plugga på enforex nu i januari.. ser att du inte fick någon dunderrespons på hur de varit för tidigare studenter, men antar att du läst där nu och fått din egen erfarenhet.. så, vad tyckte du om skolan? Håller de måttet för vad de tar betalt? Skulle vara kul att få lite inside info innan skolstarten så att säga.. :)

2011-12-13 @ 15:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0