Drömtydningar

Jag är fortfarande inte bra! Låter som en snigel gör man också. Fick iaf nog av soffan så när Kristin ringde och ville äta sen lunch var jag inte den som sa nej. Nu känner man sig iaf lite fräshare än jag gjorde imorse men regnet som öste ner gjorde mina stackars fötter blöta så frågan är hur mycket sjukare man kommer bli nu!

Har drömt en himla massa inatt! Då kan man ju undra om det var något roligt jag drömde. Beror helt på hur man tolkar en dröm men jag drömde iaf om min nya dator som mamma och jag har köpt till mig i julklapp!
Jag drömde att jag inte kunde förstå mig på datorn. Att jag inte förstod hur den fungerade och att den var ond! Dessutom hämtade jag ut den i en stad där alla människor hade blivit monster och gömde sig när solen sken. Precis som i filmer ni vet. Hmm.. undra vad detta nu betyder.


Kommentarer
Postat av: Lova

Måste bara fråga.. Hur tusan låter en snigel?! :D



Kram!

2008-12-16 @ 00:34:36
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0