Bebisar överallt!


Det är bejbiboom bland mina kompisar nu! Och det är så himla roligt! Jag blir helt snurrig och glad av alla ungar som har kommit och beräknas komma :) Till i Sommar väntas tre barn komma från tre olika tjejer. Så i sommar vet jag vad jag kommer syssla med när jag är hemma, bebisgull hehe!
Grattis vännen A!!

När många av mina vänner nu snart kommer ha barn så kan man inte låta bli att undra och tänka på om man själv kommer bli mamma någon dag! Vart kommer man då bo. När kommer det första barnet komma och vad kommer det vara för kön och namn man ger denna lilla person! Det är många frågor som ställs.
Här i Spanien är det ju helt annorlunda! Alla kompis till karln förutom 1 el 2 bor fortfarande hemma, ingen bor tillsammans med sin tjej, en kompis är gift med sin fru och efter bröllopet flyttade dom ihop.

Jag ska nu tillägga detta också till Mamma och Zacarias, ni kan vara lugna. Det kommer dröja kan jag lova ;)

Kommentarer
Postat av: erica

Ja visst är det härligt för tjejerna ;)

2008-12-10 @ 18:27:25
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0