Personlighetstest

En vän hade gjort ett personlighetstest och lagt ut på sin blogg om vad man är för sorts person och vilka jobb som passar en. Jag kan nog till stor del kanske säga att personlighetstypen stämmer in, sen att jag alltid är allvarlig och tystlåten.. njaa fifthy fifthy kanske, ibland spårar jag nog haha. Men att jag lever för stunden.. Oh ja! Jobben däremot.. njee möjligtvis två eller tre.

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, allvarliga, känsliga och vänliga. Konflikträdda. Undviker situtationer som kan leda till motsättningar. Lojala och trofasta. Extremt välutvecklade sinnen. Estetiskt lagda. (?) Uppskattar konst och skönhet. Ointresserade av ledarskap och makt. Flexibla och mottagliga för andras argument. Tenderar att besitta originalitet och kreativitet. Lever för stunden.

Kärriärer som skulle kunna passa dig:


Artister, musiker, kompositörer, designers, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, lärare, veterinärer, skogvaktare, naturforskare, ekonomibiträden, snickare, kuratorer, sekreterare, tandtekniker, serveringspersonal, kockar, sjuksköterskor, mekaniker, fysiologer.


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

det gick åt helskotta med min plan. norges stösta badhusmed utomhus bad å inomhus pool eller va de va.. men de var sommar stängt!! grr. men vi gick på bio å sen tog ett långt restaurang besök. vi brukar inte vara så romantiska men efter detta 1årsfirande så blev vi så mycket bättre på de. så mycket bättre förhållande=) tihi.. kul de måste vara å åka hem.. inte riktigt förstått var du bor. närheten av sthlm eller??

2008-08-10 @ 23:21:25
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Emma

vart gjorde du de där testet :) Jag skulle vilja göra det också..

2008-08-11 @ 11:34:38
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0