I Sverige med underbar familj


På svensk mark, i svenskt land, i mammas hus.
Det är alltid lika skönt att vara tillbaka hos mamma och familjen. Lunch på stan, kräftätandes och umgås med min gravida vän och min underbara familj är något jag hunnit med sen jag kom hit i tisdagskväll. Vädret är inte som i spanien men det gör absolut ingenting. Ikväll blir det förmodligen middag på nån härlig uteservering och imorn släkfest. En dag som denna vill man bara vila för att man vet hur mycket man har att göra resterande dagar hehe.

 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

va mysigt att vara hemma=) längtar tills jag kommer hem nästa vecka och mysa en dag med familjen=)

2008-08-17 @ 11:52:03
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0