Flygplatsen

Nu har jag precis kört älsklingen till flygplatsen. Jag har aldrig gillat att säga hejdå till någon men samtidigt är jag glad för att han ska få träffa sin familj och sina vänner i Sverige och sen vet jag också att vi ses snart igen. (2 veckor, hejudamig). Dessutom åker ju jag till min familj och till mina vänner på tisdag så jag har ju nånting annat att se fram emot också. Men det känns verkligen hur mycket man älskar den här personen som man lever med, när man står där och ska säga hejdå och man aldrig vill släppa taget, hur mycket den här människan betyder för en.

Älskling, du är den bästa och jag älskar dig så otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: veronica

alltså älskar den här bilden på er, ni e galna :P



Hör av dig när du är på svensk mark, erica snackade om fika på onsdagen.

2008-08-09 @ 17:15:40
URL: http://humlisen.com
Postat av: Alexandra

Hej gumman! Jag ska flytta till lägenhet istället, på sthlmsvägen! Ensamt att bo i hus tkr jag! Hur mår du? Vad kul att du ska komma hem snart! :) Kram!

2008-08-09 @ 22:58:20
URL: http://aaalexandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0