08:ornas dag



Jag hade faktiskt velat vara i Sthlm och Sverige idag för att fira 08:ornas dag, även om jag har annat riktnummer i Sverige så tillhör vi ändå sthlms län. Kan tänka mig att det blir en jäkla massa skoj där idag.

Det är så VARMT här just nu så jag håller på att kola vippen. Karln och Jag orkade knappt ens vara på stranden igår för att det var så sjukt varmt. Känns skönt att få komma bort från Marbella för ett tag och komma hem till Svea. Det är så jäkla mycket turister i augmånad och bättre blir det ju inte för att värmen kokar utomhus.

Kommentarer
Postat av: Erica

Här känns det som att sommaren är över :( Blir så deprimerad. Vill verkligen inte det..

2008-08-08 @ 18:13:31
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0