Dåligt humör

image347
(Gammal bild från Nouba, nyare från room kommer)

Nu är jag på riktigt dåligt humör. Det finns inge mat hemma (typ tomt men de som finns vill jag inte ha) och dom som känner mig vet hur jag blir utan mat, OND!

Room var supertrevligt. Jag, Mirella och Frankie tog taxi dit, dansade loss lite på det svenska dansgolvet, Kristin kom förbi senare. Träffade massor av gamla svenska vänner som jag inte sätt på säkert ett halvår.

Ikväll ska vi tydligen äta hemma, jag vill ut och äta. Märks det att jag är på dåligt humör eller?

Kommentarer
Postat av: Franki

Hörrö Linda jag är ju typ big-brother kändis i din blogg. Jag vill ha reklam intekter för det där'a !!!

Asså vilket nerköp att landa hemma i sverige och behöva tänka på jobb och allt sånt där'a vardags tjafs när man hade det gött i Marbella .. Solen sken idag me va ?!

Hälsa Zaquiz att jag fick me hans hem-nyckel hem!

Abrazo!

2008-04-12 @ 22:50:32
Postat av: novali

då ser du fel för ärligt talat finns inget där

2008-04-13 @ 15:45:40
URL: http://novalizetterberg.blogg.se
Postat av: jonie

jag blir likadan utan mat! haha.. lättretlig you know!
snart kommer vi föresten! en vecka kvar.. hur ser den helgen ut för din del?

2008-04-13 @ 16:01:53
URL: http://jonies.blogg.se
Postat av: Linda

Klart du är big brother kändis Frankie. Men några intäckter blir det inte, jag är papparazi och tänker inte betala ut nått ;D haha

Yepp nu har solen börjat skina på rätt bra. Har iförsig blåst så det har vart lite kalla vindar men här uppe hos oss är det göttigt.
Kan tänka mig att det känns trist att behöva åka hem till snö och jobb. Usch usch.

Du får se till att komma ner hit och jobba så du kan få njuta lite av solen i Marbella.

Abrazo!

2008-04-13 @ 17:29:48
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0