En ny dag

Igår fyllde Malin 22. Grattis grattis igen.
Hon var däremot lite trött vilket var synd så det blev jag och Mirella som gick ut och åt. Hamnade på våran favorit tapasbar. Du vet vilken jag menar mamma :)
Helt sjukt gott.
Det är som små mackor med grejer på som dom går runt med till alla bord och frågar om man vill ha så kan man äta så mycket man vill och välja helt själv vad man är sugen på. Ett riktigt bra koncept må jag säga.
Träffade på Malin efter middagen då alla skulle vidare till stranden men jag var alldeles för trött så när Mirellas pojkvän hämtade upp henne åkte jag med hem. Somnade som en stock.

Idag är jag ledig, så skönt. Så Idag blir det fika med tjejerna när dom slutar skolan men först ska jag äta en god lunch med min man.
Han åker iväg idag med jobbet över helgen till Valencia.
Kommer säkert bli super skoj för honom men tråkigt för mig. Gillar inte riktigt att han är borta. Jag vill ha honom nära mig. Får hoppas att det går bättre nu när jag lärt känna de här tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0