Always remember us

image141
Jag är så stolt över att ha dig som Lillasyster.
Hur du berättar att du blir mer som mig för varje dag får mig att le. Le mer än någonsin.
Glädjetårar blir det också, det blir det alltid.
Jag har sätt dig växa upp och alltid funnits där för dig. Nu växer du lite till men jag vet att du klarar dig mer själv, samtidigt som det är svårt för mig att se allt när jag befinner mig här.
Men även om jag gör det vet jag nånstans att jag är lika nära ändå. Du är bäst syster.

Min bästa vän, Erica, tar nu hand om dig som jag gjorde. Hon finns alltid där för dig och det är jag mer än tacksam för. Ni är mina två bästa vänner och ni får mig att vakna varje morgon och vara den lyckligaste över att just jag har er som syster och vän.
Erica och jag har alltid sagt till varandra att vi är så lika varandra, och det är alltid så jag beskriver henne för andra.
Hon får vara mig, dagen, och du natten. Tillsammans är vi alla tre dagarna och nätterna.

Jag lyser upp er härbortifrån.

Kommentarer
Postat av: Ania

:) de naaaaada :D så länge d e till nån hjälp hihi..
säg till hur d går sen ;)
iaf :) måste bara berömma dej för d sista du skrev :) jättefint skrivet :)
undrar hur jag kommer klara mej utan mina nära o kära sen när jag åker bort :( jobbigt å följa sin egen path :D

2007-09-20 @ 22:09:01
Postat av: Linda

Absolut. Så fort jag får ändan ur.. vad man nu säger hehe :P
Tack så mycket :) ibland är det jätte jobbigt. Vissa dagar lättare. Men så länge man vet vilka som är sina riktiga vänner och familj känns det lättare på nått sätt.

2007-09-21 @ 19:47:35
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Erica

Nu börjar jag gråta.
Linda, jag önskar att du kom hem. Du jag och novali är en trio. Kom. Jag tar hand om Novali och hon tar hand om mig. Men något saknas hos oss och det är DU. Du du du du. Det där inlägget fick mig alldeles varm. Jag vill bara dela med mig av vad som händer i mitt liv just nu. I mitt och Novali. Du skulle bara skratta! :D
Älskar dig Linda. Älskar älskar älskar.

2007-09-25 @ 09:22:05
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0