Hip hip hora

Filmaffisch Hip Hip Hora

Kollade på den här filmen igår. Haha vafan. Skrattade rätt mycket men var väl mer till sånna här pinsamma saker som dom säger. Vad va det nu igen? Mensboll? Allvarligt? sa man sådana saker haha.
Söp sig kanon packade på fester och satt och hångla med killarna? Ne det var nog inte så vår tid när jag var 13 såg ut. Visst gjorde man nån häxa nångång, äckligare än någonsin men nee ;D

Jaja nu har jag äntligen fått se den iaf.

Två filmer jag däremot kan rekomendera är "The number 23" och "Next".

Kommentarer
Postat av: ELIN

Haha jadu. Den är lite speciell den, och överdriven anser jag med. Höll inte heller på sådär för två år sedan och gör det inte nu heller. Vill inte hålla på så i ramtiden heller, för den delen! Men budskapet är väldigt bra och jag blir faktskit väldigt berörd av den. Puss på dig

2007-10-17 @ 13:45:37
URL: http://eliinpeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0