ett år tillsammans

På lördag har Zacarias och jag vart tillsammans ett år, ett helt underbart år och tiden går verkligen hur jäkla fort som helst. Nu är väl jag en såndär tjej som vill ha mysiga stunder med mina pojkvän lite då och då och ge honom presenter när jag som helst känner för det men vi ska väl ändå få till nått på lördag. Äta en god middag ute och bara vara med varandra. 
Nått däremot som vi är eniga om att göra på lördag är att kolla SVERIGE - SPANIEN matchen! Som jag har längtat efter den och självklart är det just den här dagen. Tack älskling för att du också vill se den haha. Vi får göra så mysigt som möjligt framför tvn. Tända ljus, äta och dricka gott, kramas med varandra och så fotboll, yeah!

Men det blir kul, Vi åker ju till Mexico veckan efter så det får bli vår ettårs present och vi får se till att mysa ordentligt då.

Men en liten sak ska jag försöka pyssla fram till på lördag iaf. Min super iderika vän Veronica visade något som hon gjort och som jag länge velat göra.. Fast jag har inte riktigt haft så där bra tankar i huvet. Men imorn ska jag pyssla lite iaf, ett minne av flera minnen ska det bli till på lördag åtminstonde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0