Today

ALEXANDRA KOMMER IDAG!!
Skulle ha mötit henne på flygplatsen egentligen..
Går upp i tid och vandrar i väg till busstationen som bara är 10 minuter härifrån.
Går fram till luckan och ska köpa en biljett.
BILJETTRENA ÄR SLUT. De är inte sant!! Var bara att vandra tillbaka hem igen och hoppas på att Alexandra hittar hit själv. Ska nog inte vara några problem. Bussen går precis där.
Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 12.30 så jag kan gå till busstationen.

Blir en lunch sen tillsammans med Zacarias och sen lägger vi nog oss på stranden.
Ska bli 29 grader här idag. Hur underbart är inte det.
Är redan jätte varmt. Va tvungen att ta en paus från solandet.
Ska försöka fixa kameran så jag kan uppdatera er med kort nu när hon är här.


Kommentarer
Postat av: NOVA BÄSTA LI!

FUCK A JÄVLA DUCK
jag sitter i skolan
det regnar
jag saknar dig
har massor att göra
har slutat men måste vara kvar
har haft nationella muntliga i engelska
jag ska trösta mig snart med att åka och shoppa secondhand med daniel, lovely.
LOVE ME!

2007-05-30 @ 13:18:28
Postat av: Erica

Skulle skicka med Alexandra ett brev. Tyvärr hann jag aldrig ge det. Det ligger i min väska - Handskrivet. I ett brunt kuvert med ditt namn på det. Men det kom aldrig fram. Det nåddes aldrig..
Jag får ge dig det en dag då vi träffas.
Älskar dig.

2007-05-30 @ 20:23:30
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0