Mujeres desesperadas

Sol sol sol, lovely.
En timmes solande blev de iaf innan molnen lyckades ta över solen.

Ikväll blir det inte mycket alls. Ville ut och käka nått men alla är upptagna.
Karln kanske kommer hit med kompisarna sen och kollar på fotbollen. Nån som fyllde år.
Men de kan dom glömma för jag ska se Desperate Housewives.
De enda programet jag verkligen vill se på spansk tv. Hatar spansk tv.
Kanske för att jag inte förstår allt.. men dom är så duktiga på att visa allt via kroppsspråket.
Jaja får se om dom tar över huset eller inte, jag kommer nog inte ha så mycket att säga till om.
Får väl ta den lilla tvn då. Suck.

Alexandra, en vecka kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0