Lägenhet

Har vart och kollat på en lägenhet idag.
Jätte fin verkligen.
Kommer dela den med två andra killar, varav en är svensk.
Eget sovrum, stor säng, egen dusch, stort vardagsrum, 2 terasser, TVÅ VÅNINGAR, nära stranden, nära Puerto Banus och hamnen och jobbet. Jätte bra helt enkelt.
Vet inte om det kan bli bättre.
Vill egentligen bo mitt i Marbella men det kostar och standarden på lägenheterna är inte så fina.

Självklart vill jag bo kvar hos min karl men som jag alltid vetat, snart flyttar hans syter hit igen och då kanske de inte är så kul för henne att ha brorsans flickvän hängandes runt i huset hela dagarna med hennes grejer.

Men men.. borde nog tacka ja ändå :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Klart du ska tacka JA!

2007-05-05 @ 13:51:38
URL: http://alexandrasvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0