Uppdatering

Var pâ en till arbetsintervju idag. Pâ en Sandwich Bar i Puerto Banus (Hamnen)
Riktigt mysigt fik var det. Har aldrig vart in där tidigare.
Hon ville att jag skulle komma och provjobba mellan 10 och 14 nästa tisdag. JIPPI!
Tror det var tisdag iaf, hon sa tuesday och det sa jag till Cicci ocksâ när jag var och fikade med henne och Pablo.
Men jag har nog sagt torsdag till Zacarias.. Nu blir jag nâgot förvirrad haha.
Mâste ha vart tuesday hon sa och jag blandade ihop det med torsdag.
Kanske borde ringa och dubbelkolla? Ne jag är nog rätt säker pâ att det var tuesday? Eller?
Haha blir tokig pâ mig själv.
Inte nog med det sâ fick jag för mig att hon hette Sara när hon i själva verket hette Anna.. Haha jag är inte lugn.
Ska bli kul iaf att provjobba där och jag ska göra mitt bästa jag bara kan och hoppas pâ att jag fâr stanna kvar där och jobba pâ heltid sen. Vore jätte roligt.

Uppdatering om helgen. Jag slipper jobba hela helgen. YES. Deras fest flyttades till fredagen.
Nu är jag pâ bra humör igen!

Kommentarer
Postat av: Erica

Nu har jag iaf sökt! :D jag är rädd! hur fanken ska jag säga det hääääääääääär!

Tur att du slapp jobba i helgen :D

2007-03-27 @ 17:51:32
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Alexandra!

Grattis älskling! Du är bäst!

2007-03-28 @ 13:27:20
URL: http://alexandrasvarld.blogg.se
Postat av: Marie

hej tjejen!
hur går det för dig i spanien?
jobbar du kvar hos Da familj???
antar att du inte kan komma hem och röjja med oss på Se7en ihelgen..favvo i repris från förra året=) kram kram marie

2007-03-30 @ 09:16:16
URL: http://psycosia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0