Trög kväll, ännu trögare pâ Burgerking

Fredag kväll och här sitter man, igen!
Visst jag "jobbar" fredagkvällar men jag orkar verkligen inte vara social alls.
Dom klarar sig själva sâ jag skulle lika gärna kunna ligga pâ underbaringens soffa och bara slöa.
Skulle inte spela nân roll om han var upptagen för ikväll eller inte.
Att komma bort frân huset och jobbet gör massor, och hos honom trivs jag verkligen.
Börja tänka pâ allt idag, snart kanske jag slutar jobba här.
Ska bli skönt.. men sâ mycket som ska fixas. Jobb, boende och allt där till.
Kommer inte ha nân bil längre och ingen telefon och en telefon är ett mâste.
Känns som pengarna kommer rusa iväg fast jag kommer fâ mer lön än nu.
Det blir väl bara mycket i början visserligen.
Tror jag kommer mâ otroligt bra sen.
Ett nytt liv och en ny början pâ framtiden.
Pratas lite väl mycket om det här nu kanske men det är det som kretsar omkring i mitt huvud mest hela tiden nu.

Och va sjutton är det med spanien och burgerking.
Eller iaf burgerking i marbella.
Tror jag stod där inne 30 minuter för att vänta pâ fettig och flottig mat.
Blev sâ irriterad sâ jag râkade visst köra mot rött sen.
Var pâ en liten väg som tur var sâ fanns inga bilar där, du kan vara lugn mamma.
En i kassan hade dom under lunch tid ocksâ. Ofattbart, helt ofattbart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fick möjligtvis inte med dig mina stora guld örhängen, runda?

2007-03-09 @ 22:27:11
Postat av: Novali

pissliv, vart är dom

2007-03-09 @ 22:28:57
Postat av: Erica

Eftersom vi har ett riktigt vårväder idag kan jag ju bara föreställa mig hur fint väder du har i spaninen gumman.
Saknar dig och älskar dig.
Vi är ju experter på att fika nere i parken när det är sånt här fint väder.
Jag hoppas vi kommer göra det i sommar.

Nu ; JOBB! Pussis

2007-03-10 @ 14:12:44
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Erica

BRA! ^^

2007-03-11 @ 10:13:17
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Erica

BRA! ^^

2007-03-11 @ 10:13:18
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0