Finns ingen rubrik

Linda är smart idag, inte.
Fick ihop kläderna tillslut och en underbar lunch med min pojke.
Han tyckte jag var sâ himla fin, han sa det flera gânger. Han är underbar.
Men det är inte dit saken hör hemma. Även om jag skulle kunna skriva ett helt inlägg om bara honom.
Âkte pâ intervjun.
Satt där 1timme och 40min.. hallâ. Hur är det möjligt att man sitter sâ länge pâ en intervju.
Vad pratade vi om egentligen?
Hoppas det gâr vägen.
Det som inte var sâ smart var att Linda tar sin klocka hemma hos karln och tänker inte pâ att den INTE är omställd till sommartid. Tror klockan är kvart i fem när vi är klara och det är dags att hämta lilltjejen.
Mamman ringer och är vansinig.. klockan var visst kvart i sex.
Dâligt dumförklarad man blev.
Sminket blev tillochmed förstört. Orkar inte mer.
Tvâ veckor till. De gâr fort.
Tydligen mâste jag kanske jobba hela nästa helg. Vet inte hur jag ska klara det.
Nu mâste jag fixa maten.

Kommentarer
Postat av: erica

Nej men hjärtat :( Det kan faktiskt hända alla.
Hon behöver inte bli arg :(

2007-03-26 @ 20:31:14
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: erica

Exakt.
Avståndet spelar ingen roll. Vi kommer alltid vara bästa vänner och vi koller alltid finnas här för varandra.

2007-03-26 @ 20:44:30
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: -@ndreas

Men du, vafan! Härda nu, du får jobbet och hittar någonstans att bo :) Snart kommer jag och Johan för att hälsa på, då kommer du skratta tills du dör och ett par månader efter vi åkt...

Bry dig inte om skadade mindervärda, klarar man inte av att respektera andra är det ingen att bry sig i!

-@

2007-03-26 @ 22:51:17
Postat av: Linda

Andreas:
Ne jag är väl deras slav eller nâtt.
Orkar bara inte. Hatar nár dom dricker och nu ska dom göra det hela helgen. Varför ska jag behöva jobba hela helgen. Dom kan väl be ungarna vara hos mormor eller nâtt.
Jag behöver fâ vara ledig.

Ja jag hoppas jag fàr jobb snart, váldigt snart.
Sen kommer ni. absolut.

2007-03-27 @ 12:07:40
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0