Bilen var borta

Jag trodde inte mina ögon igâr när jag tittade bort mot parkeringen.
Min bil syntes inte till nâgonstans.
Det stod en vit skâpbil där den hade stâtt innan.
Ett tag tänkte jag, den kanske stâr där bakom.. Men inte ens hjulen frân bilen syntes.
Dom jävlarna hade bogserat bort min bil!!
Pinsamt värre.
Fick ringa mamman som hämtade mig och lilltjejen och vi fick âka och leta efter bilen.
Tillslut hittade vi den i ett garage.
Iväg till polisen och betala böter, 120 EURO! 
Mina sista dagar var räknade och jag skulle fâ leva fattigare än vanligt, tänkte jag!
Som tur är, var mamman sâ snäll och betalade det.
Jag fâr betala tillbaka när jag är rik.
Nu blir det att tänka sig för var man parkerar.

Kommentarer
Postat av: Sandiebelle

SHIT!!! =)

2007-03-20 @ 18:55:43
URL: http://sandiebelle.webblogg.se
Postat av: Erica

Nej din stackare! :D Men kan inte låta bli att skratta lite. Synd att det var så jädrans dyrt!

2007-03-20 @ 20:04:40
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0