Måla på huset

Har haft sån enerig idag.
Efter att nu har vart ledig i 4 dagar pga att jag nästan skar av fingret, vilket har gett sådär lagom mucket rastlöshet så gjorde verkligen den här dagen sig bra till.
För att göra en lång dag kort, vi har fixat i trädgården och börjat måla om huset utvändigt. Kommer bli sån skillnad. Så snyggt också för den delen. Vitt med röda detaljer.
Visar före och efter bilder sen när allt är klart :)

Nu sitter jag här med min underbara quesadilla som jag har lyckats göra alldeles själv.
Snart blir det sängen så jag orkar måla på den goa fondfärgen imorn.
Sovgott alla där hemma. Tänker på er väldigt mycket idag.

Kommentarer
Postat av: Elin

SES SNART!

2007-06-17 @ 15:55:24
Postat av: novali

jag ska till gräsö, ligger ute vid öregrund. ska bo i husvagn och vara sådär otroligt midsommlig!!!!!

2007-06-19 @ 20:16:45
URL: http://novali.blogg.se
Postat av: andreas

ha dig en sjukt grym namnsdag då :)
tänk på oss hemma som inte har det så varmt och verkar få en halvdassig midsommar rent vädermässigt :@
kraaam
-@

2007-06-20 @ 12:29:10
Postat av: Linda

åå man tackar man tackar.
Tänkte på det häromdan men missade det helt och hållet igår. Inte bra..
Hoppas vädret artar sig. Det är ni värda. Kram

2007-06-21 @ 12:32:40
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0