dagen igår

missade min namnsdag igår, även fast jag tänkte på den häromdan, illa.

Hade en riktigt halvdålig dag igår si så där mellan halv fem och sju på kvällen.
Diskmaskinen på jobbet läckte och det var vatten överallt.
Kunderna kom in innan vi stängde precis. Hates it.
Och bussen som annars tar 15 minuter tog en sisådär 40 minuter pga trafik. Blä!

Sen blev det bättre. Jag och min man åkte och åt middag med hans svenska kusin som var här och hälsade på hennes engelska far som nu bor här + sällskap till dom. Riktigt trevligt.
Blev en liten utgång sen med tjejerna. Däremot satte magen fart då jag kom hem.
Den starka thaimaten var inte så jätte bra trots allt.

Nu vill jag ha mcdonalds. Orkar inte gå.

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0