Playan & Playstation

Jag lyckades ta mig till solen och stranden idag iaf. Visserligen efter lunchen och klockan fyra.
Men jag struntade i magvärken och gjorde som jag ville imorse.
Blir så rastlös bara av att ligga och sola själv. Låg dessutom med en bok som jag redan läst en gång.
Men men nästan 2 timmar klarade jag iaf.

Nu är jag lite små grinig.
Ungefär som ett barn när de inte får det dom pekar på i affären.
Jag och min pojkvän har nämligen länge pratat om att köpa Playstation 3. Velningen till detta är att de är så förbaskat dyrt!
Så idag när jag var som mest rastlös ville jag åka och köpa tvåan istället men det fick jag inte.
Vi ska prompt köpa trean.
Haha att jag som ett barn lyssnar på detta förstår jag inte :D Kanske för att vi har pratat om trean? Hmm..

Kommentarer
Postat av: Josephine

ja. hottie hottie.
hur har du det i värmen?
kram

2007-07-10 @ 21:16:05
Postat av: Erica

Terapeft heter det väl? Men vettefan om det stavas så :P Men jag tror jag vet var du menar.
Ah jag vet. Det finns ingen gräns!
ÖH! Köpt Nintendo WII istället! :D Mycket roligare! :D

2007-07-10 @ 23:20:29
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: amelie

åh kul att någon har sol i allafall :/

2007-07-11 @ 11:34:41
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: andreas

terapeut stavas det!
Och ps3 is the shit :) men 2konsoll är inte ett för mkt ;)
kram
-@

2007-07-11 @ 15:18:47
Postat av: Josephine

ÅH vad härligt! om man ändå hade fint väder.
Här har det regnat i 2 veckor konstant nu förrutom igår.
JA, jag trivs superbra här nere. Staden är jätte mysig och människorna jätte trevliga.
Det finns mängder med läckra karlar ;)
Dock så saknar jag alla där hemma, alla mina vänner och familj.
Det är skitjobbigt att vara utan dom.
Men det vet ju redan du om någon.
Men tiden går fort, jag har redan varit borta i 5 månader.
puss

2007-07-11 @ 18:11:55
Postat av: Josephine

Åh vad kul! ska dom bo hemma hos dig och din karl då?
Spännande, då får dom träffas för första gången!
Ja, början av sommaren var kanonfint jätte varmt och man brände sig fint.
Men det är ungefär ett minne blott just nu.
Det är ju snart mitten på Juli, sommaren är snart över.
Jag går till och med i mina höst stövlar och jacka, i JULI!
vad är det frågan om!? du får dela med dig lite av din värme.
kram

2007-07-11 @ 22:09:44
Postat av: Erica

Ah eller hur? :P Men det är ju så, vet man inte hur det stavas så stavar man som man uttalar det.. :P och det är ju ofta fel :P

2007-07-12 @ 10:49:32
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0