På flygplatsen i Barcelona

Nu är det inte långt kvar tills min mamma och syster befinner sig här hos mig.
Flyget från Stockholm var försenat men som tur är, var planet från malaga försenat också så nu är dom på bussen iaf.  Mamma ringde nyss och uppdaterade :)
Gu så underbart det ska bli att få vara tillsammans med min syster och mamma.
Har inte sätt dom sen i februari, var fem månader sen sist. Alldeles för länge sen.
Innan dess var det innan jag flyttade hit så det är sammanlagt 1 vecka på 8 1/2 månad. Usch.
Men nu äntligen är de dags igen :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Ah men skräckisar är bara kul om man är flera eller har någon att hålla i handen ^^
Hoppas du får en underbar vecka med mami och ronja. Hälsa så gott! Massa pussar!

2007-07-23 @ 10:57:11
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Erica

Ja muffisarna var jättegoa! :D MUMS!! :D
Å^h det känns så skönt att dom är nere hos dig nu :) ååh. ÄLSKAR DIG!
KOM SNART

2007-07-23 @ 20:40:33
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Ania

hejj:P då fortsätter jag här :)
men de här Uso böckerna köpte jag i Spanien.. JÄTTENÖJD :) för gramatiken iaf :) kolla de om du har tid :) Jag är inte så insatt i vad det finns för böcker här hemma..:S har en (gramatik d också) o d e ganska okei förklarat .. dunno:D du får kolla upp lite :)
jaaa.. jag vet vad du menar .. jag fattade 0 när nån pratade :D så de fick ta om det och sakta :D haha .. mot slutet började jag vänja mej .. kollade på TV ganska mkt också.. :)
saknade mina serier :P så det fick bli på spanska..:)
Nääe.. nu bor vi i en byhåla :( sen vi kom tillbax från spanien.. fick jobb här och orkar inte pendla.. så .. Tranås heter d iaf :) annars Norrköping :) är 24 annars :) själv då? Ålder?
du blev bättre på uppdateringar:D hihi..
ha de så bra me familjen :)

2007-07-23 @ 22:59:15
Postat av: Malin

hej linda! Läst din blogg ett tag och tycker det är jätte intressant, speciellt eftersom jag ska flytta ner till marbella nu i september för att plugga. Tänkte bara höra med dig (som är lite mer uppdaterad=) ) hur pass svårt det är att hitta boende inne i marbella? ska plugga på enforex och har bara bokat boende i fyra veckor..._(ska plugga 3 mån)..vore jätte tacksam för svar!Hoppas du har de bra med ma och syster! /Malin

2007-07-24 @ 16:20:51
Postat av: Linda

Okej :) tack iaf.. ska kolla lite när jag är i sverige igen. Känns som att jag behöver böckerna på spanska och svenska.
Men du pratar flytande spanska nu eller?
Aa jag kollar också på tv.. men fan vad jobbigt det är med alla dubbade röster :D gash blir tokig.
Tranås, jorå men de känner jag igen.. :) Tur att ni har norrköping i närheten iaf :)
Jag fyller 21 på torsdag :) Annars bor jag här nere och du vet nog resten :P hehhe.
Hoppas allt är bra!

2007-07-24 @ 19:15:22
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Linda

Malin:
Vad roligt :)
Svårt och svårt.. det beror helt på vad man vill ha och vad man förväntar sig. Har du pengar till insatts på hyrorna så kan du få tag på vad som helst.
Hittar du nån att dela med är det nog ännu lättare.
September är nog en bra månad också då de flesta sommararbetarna tar sig till sina egna länder :)
Kolla surinenglish.com ? hmm.. tror de är den sidan.. och casajosefa.es och svenskamagasinet dom har rätt bra sidor man kan kolla på och skriva in sig.
Sen är de bara att börja leta hemifrån :)
Har du jobb eller får du pengar?
Hör av dig om de är nått mer du vill veta :)
Tack tack :)

2007-07-24 @ 19:18:38
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Erica

Jag älskade också fame.
Och jag älskar DIG.

2007-07-25 @ 15:26:10
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Erica

Vi är alltid sötas! :D Det vet du :D

2007-07-25 @ 15:36:19
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0