Känslorna for runt

Underbar dag, underbar lunch, underbart i solen.
Helt fantastiskt med andra ord.
Hoppas vi ses mer ikväll.
Nu är det inte mânga timmar kvar.. funderar nästan pâ att sova sâ jag kan komma dit fortare.
Hittade det här videoklippet pâ en kompis blogg.
Vilken läskig känsla den gav mig.
Har sätt det minst 7 gânger nu.
Nânting säger mig att Carrie kommer vara jag imorn.
Efter nästan fyra mânader fâr jag träffa alla igen.
Overkligt, sâ overkligt!

http://www.youtube.com/watch?v=Au4hzFRLMwk&mode=related&search

Kommentarer
Postat av: Mattias

Det gick grymt bra med grävmaskinerna.. Ha ha, vuxna karlar som små barn igen..

Ha ha, showdansare.. :P Japp, den klubben vill ajg oxå va med i.. Äsch, lika bra att du skriver upp mig i alla dina klubbar, jag vill va med.. ha ha..

Märkligt resande, ja, det verkar hämtas och lämnas på flygplatsen och allt möjligt mest hela tiden.. Bor int ekillen i spanien lr?? Aja, kan va jag som är lite små trög, skyller att på att jag både är man och blond i så fall.. :P

Åhhhh, nej, ingen sol till dig, du behäll all solen för dig sj i många dagar, nu är det min tur.. Så det så.. ;)

2007-02-23 @ 22:58:32
URL: http://matttias.blogg.se
Postat av: Josephine

åh vet du vad det är för låt som är i bakgrunden till det klippet?

2007-02-23 @ 23:13:55
Postat av: Josephine

jag hittade den :D

Candi Staton - You Got the Love

2007-02-23 @ 23:29:14
Postat av: Elin-fatima

miss you...

2007-02-24 @ 00:29:36
URL: http://fiafialotta.blogg.se
Postat av: Mattias

Ja typ, finns ju inga bra ursäkter alls längre.. :P
Great, I´m in the club..
Ok då va det inte skytteltrafik till flygplatsen som man lätt får för sig inte..

Ok då, du får ltie sol.. Lovar att skicka.. Men bara för att jag är så extremt snäll.. :) Och frö att jag får va med i klubben..

Aja, flyga imorgon, dax att sussa..
Ha det fin där hemma nu.. Kasta en snöboll för mig oxå..

Kram

2007-02-24 @ 00:46:51
URL: http://matttias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0